Selecteer een pagina

Je volledige contentmarketing uitbesteden. Durf jij dat aan?
Wetende dat het in de meest professionele handen is.
Van de nummer 1 copywriter van Nederland.

Jouw ‘tone of voice’ megasterk neergezet

Hoe voelt dat? Denk je eens in. Dat jouw visie zes maanden lang een upgrade krijgt.
Dat jouw marketing mag groeien.
Floreren.
Meer klanten aantrekt. Dan je nu eigenlijk aankan.

Zou je dat doen, uitbesteden?

En dan bedoel ik álles.

  • Je wekelijkse posts op Social Media
  • Je blogs op je website
  • Je gastblogs en artikelen
  • Je videoscripts
  • Je salespages
  • De mails voor je funnel
  • Je weggevers, webinar, challenges.
  • Je nieuwsbrief en automated mails
  • De content van je website
  • Je presentatie als gastspreker

Om maar een paar voorbeelden te noemen.

Alles.

Dus ook de nieuwe kansen die ontstaan.

En mijn vraag is:

WAT ZOU JIJ DAN GAAN DOEN?

Waar ga jij je vrijgekomen tijd en energie aan besteden.
In steken.
En wat gaat dit voor de groei van je bedrijf betekenen?

Interessante vragen om over na te denken.

Ik hoop dat het gaat kriebelen bij je. Allereerst omdat het ongemakkelijk voelt. Het idee alleen al.
O jee, je marketing uitbesteden… dat kan toch niemand zo goed als jijzelf?

Een webdesigner maakt toch ook je website mooier?

Je hebt voor de Branding en de ‘look and feel’ van je website ook een professional ingehuurd.
En een boekhouder is beter met jouw cijfers dan jijzelf.
De foto’s op je website of je bedrijfsfoto’s heb je ook niet zelf gemaakt.
Dus wat is dat dingetje dat je wel zelf je copywriting schrijft?
Terwijl je echt veel beter bent in je eigen vak.

Wat zou er gebeuren als je die bezwaren overboord gooit?

Een copywriter kan beter, véél beter jouw woorden verkopen dan jij.

En denk je eens in. Wat gaat het je opleveren als je de komende zes maanden geen tijd meer kwijt bent aan je contentmarketing?
Niets hoeft te doen, anders dan wat input geven.
En de rest wordt geregeld.
Beter dan je het zelf had kunnen doen.

Je naamsbekendheid een spurt neemt

Er een buzz ontstaat. De klantenstroom pas echt op gang komt.
De TGV vaart gaat maken. De raket gelanceerd is.
Op weg naar de maan. De sterren. Het universum in.

Waar ga jij je tijd dan aan besteden?

  • Je gaat je producten verbeteren.
  • De inhoud en kwaliteit verhogen.
  • Meer high end werken.
  • Die langgekoesterde wens om op het podium staan benutten.
  • Nieuwe concepten en producten ontwikkelen
  • Diepte investeringen maken
  • Dat boek schrijven, wat je al zo lang wilt doen
  • Eindelijk meer tijd voor je partner en je gezin
  • Een maand naar je familie in Australie
  • Meer quality time voor jou
  • Die studie of opleiding volgen
  • Die reis maken door Zuid-Amerika waar je zo naar verlangd
  • Twee weken onderdompelen in het holistisch centrum van Deepak Chopra
  • Naar dat geweldige summit in de VS
  • Je grote wens: dat tweede huis in de Provence in Frankrijk kopen

Het is allemaal mogelijk. En dat weet je. Het is een kwestie van kiezen. Keuzes maken.

Blijf je het zelf doen. Of ga je uitbesteden. Aan de beste.

Hoe?

Begin met het beantwoorden van de simpele vraag: Wat ga jij doen als je zes maanden de nummer 1 copywriter van Nederland inhuurt?

Prikkelt dit je, genoeg? Neem dan contact met mij op. Ik heb een super aanbieding voor je.
En hele toffe ideeën, die je zeker wilt horen.